آنلاین شیت - بهترین روش انتخاب فروشگاه آنلاین

بهترین های فروشگاه آنلاین در ایران همراه با توضیح و تصاویر

آنلاین شیت - بهترین روش انتخاب فروشگاه آنلاین

بهترین های فروشگاه آنلاین در ایران همراه با توضیح و تصاویر

  • ۰
  • ۰

نکات مربوط به خرید و استفاده از لوستر و چراغ آویز ها

 

نه تنها ریتم زندگی ما به نور و تغییر روز و شب بستگی دارد. زندگی ما بدون نور به هیچ وجه امکان پذیر نیست. به همین دلیل است که بدن و روح ما با حساسیت نسبت به نور و روشنایی واکنش نشان می دهند. در کنار نور طبیعی ، با خرید لوستر ، نور مصنوعی نیز بر خلق و خوی تأثیر می گذارد.

نورپردازی بخشی جدایی ناپذیر از تجهیزات هر خانه است. در اتاق تأثیر متفاوتی دارد و آن را دنج یا استریل ، گرم یا سرد ، دلپذیر یا ناخوشایند می کند. بسته به نورپردازی ، احساس راحتی در داخل خانه می کنیم. نور به شما امکان می دهد تا لهجه ها را در اتاق قرار دهید و به یک اثر شگفت انگیز دست پیدا کنید. در اینجا ما به سوالات زیر پاسخ خواهیم داد ؟

1. چه فضای نیاز به نور دارد ؟ 2. تعداد نامحدودی از ترکیب ها 3.توجه به علایق شخصی 4. ذخیره سازی با روشنایی جدید 5- تکمیل نور روز 6. ایجاد اتاقهای روشن 7.مقدار مصرف پایین لامپ 8. اقتصادی : لامپ صرفه جویی در مصرف انرژی 9. استفاده چندگانه : لامپهای رشته ای هالوژن

10. استفاده ناخودآگاه از نور

1- چه فضایی به نورپردازی نیاز دارد؟

روشنایی مناسب در درجه اول به عملکردی بستگی دارد که نور برای انجام آن در یک اتاق خاص طراحی کرده است. دفاتر و اتاق های کار به روشنایی یکنواخت و روشن نیاز دارند. در اتاق نشیمن و اتاق خواب ، برعکس ، شما باید یک چراغ گرم را انتخاب کنید و بسته به منبع نور ، لهجه های مختلفی را تنظیم کنید (برای مثال ، در یک گوشه خواندن).

 

2. تعداد نامتناهی از ترکیب ها

در کنار منابع مختلف نور (لامپ های رشته ای ، هالوژن یا صرفه جویی در مصرف انرژی) ، می توانید از انواع مختلف نور ، یعنی روشنایی مستقیم یا غیرمستقیم نیز استفاده کنید. برای اتاقهایی که چندین کار را انجام می دهند می توانید از ترکیب های مختلفی نیز استفاده کنید. نور مستقیم ، نورپردازی عاطفی را می توان با قرار گرفتن در معرض مستقیم نور روشن افزایش داد.

هنگام انتخاب روشنایی ، نیازی به فراموش کردن پس انداز نیز ندارید. همراه با لامپ های صرفه جویی در مصرف انرژی مدرن ، LED های LED نیز موجود هستند.

3. توجه به ترجیحات فردی

در حال حاضر ، انتخاب لامپ ها ، آباژورها و دستگاه های روشنایی بسیار زیاد است ، انواع مختلفی از طراحی برای هر سلیقه وجود دارد. لامپ های مختلف را امتحان کنید و آنها را با مدل های مختلف لامپ ترکیب کنید تا بهترین راه حل را پیدا کنید.

 

4- پس انداز با روشنایی جدید

انرژی گران است. ما این مسئله را هنگامی که قبض برق دریافت می کنیم درک می کنیم. برای صرفه جویی در هزینه ، می توانید به لامپ های صرفه جویی در انرژی تغییر دهید. البته تعویض لامپهای رشته ای معمولی با لامپهای صرفه جویی در انرژی کاملاً یک امر پرهزینه است ، اما آنها شما را بسیار طولانی تر می کنند. در نتیجه ، شما حتی پس انداز خواهید کرد.

در کنار لامپ های صرفه جویی در مصرف انرژی ، لامپ های LED جایگزین خوبی هستند. آنها انرژی کمتری مصرف می کنند و طولانی تر از لامپ های صرفه جویی در مصرف انرژی هستند. لامپ های LED نیز در نسخه های مختلف موجود هستند.

 

5- مکمل نور روز

نور روز همیشه در دسترس نیست ، اغلب فقط در مقادیر محدود. برای به دست آوردن بیشترین استفاده از نور طبیعی ، باید از آن به طور هدفمند استفاده کرده و آن را تکمیل کنید. برای این کار می توانید از ابزارهای مختلف نورپردازی استفاده کنید.

 

6. ایجاد اتاقهای روشن

پنجره های بزرگ بهترین استفاده را از نور خورشید می کنند. برای جلوگیری از ورود بیش از حد گرما یا نور کور کننده در اتاق در روزهای بسیار آفتابی ، می توانید از پرده های شفاف در رنگ های روشن استفاده کنید.

 

7. لامپ رشته ای در خدمت آن است

آنها ده ها سال خدمت کرده اند ، و اکنون ، به دلیل کمبود انرژی و عمر کوتاه ، به "گونه ای در معرض خطر" تبدیل شده اند. از سال 2009 ، آنها به تدریج از بازار خارج می شوند.

 

8. اقتصادی: لامپ صرفه جویی در مصرف انرژی

لامپ های صرفه جویی در مصرف انرژی پیروان کارآمد لامپ های رشته ای هستند ، آنها باعث صرفه جویی در مصرف انرژی و هزینه می شوند. در حال حاضر ، انواع لامپ ها و سایه های نور از چنین لامپ ها وجود دارد. به دلیل پایین بودن هزینه برق و عمر طولانی تر خدمات ، قیمت بالاتر پرداخت می شود.

 

9. استفاده چندگانه: لامپ های رشته ای هالوژن

لامپ های رشته ای هالوژن دو برابر طولانی تر از لامپ های رشته ای معمولی است و از نور بیشتری برخوردار است. نسخه ای برای ولتاژ اصلی 230 ولت در جایی که نورپردازی خوبی لازم باشد استفاده می شود.

می توانید از لامپ های گلابی به شکل هالوژن برای محدوده ولتاژ پایین 6 ، 12 یا 24 ولت برای روشنایی اشیاء جداگانه یا تأکید بر نور استفاده کنید.

 

10. استفاده آگاهانه از نور

همه روشنایی متفاوت را ترجیح می دهند. همان منبع نور متفاوت درک می شود: برای بعضی از افراد خیلی تاریک به نظر می رسد ، برای کسی خیلی تاریک است. بنابراین ، روی آنچه که شخصاً دوست دارید تمرکز کنید.

 

11- روشنایی مستقیم یا غیرمستقیم؟

در نورپردازی مستقیم ، منبع نور پوشانده نشده و فقط اندکی پوشیده است. برخلاف چنین نور در نورپردازی غیرمستقیم ، نور (همانطور که از نام آن پیداست) از دیوارها ، سقف یا کف منعکس می شود ، در نتیجه کور نمی شود.

لامپ های غیر خیره کننده نیز آنهایی هستند که آباژور یا سایه های آنها از شیشه یخ زده ، کاغذ یا مواد دیگری ساخته شده است که نور را خفه می کند. نورپردازی لهجه طبق یک اصل دیگر استفاده می شود ، که در آن اشیاء (مانند نقاشی ها) به طور مستقیم روشن می شوند.

12. بازی نور

همچنین می توانید با نور "بازی کنید": پرده ها ، به خصوص در باغ های زمستانی ، ابزار مناسبی برای ایجاد یک بازی موثر از نور و سایه هستند. در تاریکی ، می توانید منابع نوری اضافی اضافه کنید.

 

13. تنظیم روشنایی

تنظیم صاف نور مصنوعی هنگام استفاده از تاریک امکان پذیر است. لامپ هایی وجود دارند که در آنها dimmers در حال حاضر یکپارچه هستند. دیمرهای جداگانه ای برای مقاوم سازی نیز وجود دارد (به عنوان مثال ، به شکل سوئیچ های دیواری). در عین حال لزومی ندارد که آنها را با دست خود لمس کنید ، تنظیم را می توان از طریق کنترل از راه دور (رادیو) انجام داد.

  • ۹۸/۱۱/۰۳
  • الهه میرزایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی