آنلاین شیت - بهترین روش انتخاب فروشگاه آنلاین

بهترین های فروشگاه آنلاین در ایران همراه با توضیح و تصاویر

آنلاین شیت - بهترین روش انتخاب فروشگاه آنلاین

بهترین های فروشگاه آنلاین در ایران همراه با توضیح و تصاویر

  • ۰
  • ۰
لوسترهای مدرن تلفیقی از نور و هنر متفاوت است به گونه ای که طرح های تکراری در دیگر لوسترها نیست و هنر را به گونه ای دیگر و دلنوازتر مشاهده خواهید نمود .   لوستر مدرن

لوسترها جذاب کننده محیط داخلی دکوراسیون :

کلمه فرانسوی "شمعدان" ، لوسترها یک چراغ ثابت قرن است که در ابتدا برای نمایش دقیق شمع ها طراحی شده بود. در طی سالیان متمادی ، آنها به عنوان وسایل نورپردازی لوکس و تزئینی به وضعیت خود ادامه داده اند و امروزه می توان آنها را در هر اتاق یک خانه یافت. لوسترهای مدرن با طراحی های زیبا و زیبا روبرو هستند و به دلیل طبیعت بکر و ظریف خود به کانون هر اتاق تبدیل می شوند. برای اتاق هایی که نیاز به نور دارند و همچنین یک محور اصلی یا لمس لوکس ، لوسترها بهترین راه حل طراحی هستند .

نحوه انتخاب لوستر مناسب دکوراسیون منزل یا دفتر کار :

از اندازه به سبک تا مواد ، فاکتورهای زیادی در انتخاب لوستر وجود دارد - خصوصاً هنگام در نظر گرفتن تمام تفاوت های ظریف لوسترهای طراح. هر دو سبک و طراحی لوستر با گذشت زمان رواج پیدا کرده است. علاوه بر siluettes کلاسیک ، لایه لایه ، لوسترهای مدرن در طرح های جسورانه و منحصر به فرد ، مانند شکل گرد ساخته شده از چوب و یا یک طرح کاملاً انتزاعی ساخته شده از شیشه در دسترس هستند.

   

لوسترهای کریستالی لایه ای ، جلوه ای کلاسیک به یک اتاق می بخشد ، در حالی که یک لوستر چوبی مدرن ، یک جزئیات جذاب را به نمایش می گذارد. لوسترها همچنین در رنگها و رنگهای متنوعی وجود دارند که باعث تقویت کلیت آن می شوند. یک لوستر سیاه یا سفید از زیبایی خاصی به نمایش می گذارد ، در حالی که یک طلای نقره ای یا برنزی احساس لوکس بودن را به وجود می آورد. لوسترها حتی به رنگهای جسورانه مانند قرمز و بنفش به چشم می خورند که لمس بازیگویی را به هر فضایی اضافه می کنند.

پس از تصمیم گیری در مورد سبک فیکسچر ، توجه به اندازه اتاق بسیار مهم است. برای فضاهایی با سقف بلند ، یک لوستر لایه دار با چند نقطه نور یک راه حل عملی است. در حالی که در فضای کمتری با سقف های پایین ، یک لوستر کوچک مانند یک لامپ تک لایه با سه یا چهار منبع نور می تواند ضمن اینکه فضای را باز و راحت نگه می دارد ، جلوه تزئینی مشابه یک لوستر بزرگ را فراهم می کند.

از لوستر در کجا می توانیم استفاده کنیم ؟

مهم نیست که اتاق خواب ، آشپزخانه ، اتاق غذاخوری یا اتاق نشیمن آن باشد ، لوسترها نمایشی و فتنه را به محیط آنها اضافه می کنند. لوسترهای مدرن چشمگیر ، وسایل نوری چشم نواز هستند که فوراً به کانون هر اتاق تبدیل می شوند. با توجه به تنوع گسترده ای از سبک های موجود ، لوستر وجود دارد که در هر فضایی مناسب خواهد بود. لوستر ورودی مانند Crown Major Suspension از NEMO راهی دلپذیر برای استقبال از میهمانان هنگام ورود به خانه شما است. در حالی که در یک اتاق ناهار خوری هستید ، یک لوستر مدرن با طراحی خطی مانند لوستر Sky Bang از Stickbulb به عنوان یک لامپ سبک و یک محور تزئینی دو برابر خواهد شد. لوسترها علاوه بر این باعث خیره کننده شدن حمام ها نیز می شوند. لوستر با نمناک مرطوب مانند لوستر Bling از رابرت ابی ، حمام را کاملاً به یک فضای مدرن و مجلل تبدیل می کند. در حالی که آنها نور کافی را فراهم می کنند ، برای تهیه نور مناسب محیطی که یک اتاق نیاز دارد ، باید لوسترها را با لوازم جانبی اضافی نور جفت کنید. برای مبارزه با تابش خیره کننده و کاهش سایه های ناخواسته ، یک لوستر را با قلاب های دیواری یا چراغ های فرو رفته یا حتی چراغ های آویز ترکیب کنید تا به جلوه نورپردازی مطلوب برسید. چه به دنبال وسایل چند لایه ای برای ورودی و چه لوستر اتاق غذاخوری باشید ، YLighting بهترین انتخاب لوسترهای مدرن و معاصر را انتخاب کرده است. همچنین یک تیم از متخصصان نورپردازی لوستر طراح وجود دارد که خوشحال هستند که به سؤالات فنی یا طراحی در (866) 201 2814 پاسخ دهند.

معرفی سه مدل لوستر مدرن و جذاب :

1 ) لوستر مدرن اول :

صفحه نمایش جذاب ، لوستر اتر S توسط Leucos Lighting با درخشش خیره کننده ، ظاهر هر فضایی را ارتقا می بخشد. این لوستر مبتکر ساخته شده توسط طراح پاتریک جوین ، از سه اندازه عناصر شیشه ای تشکیل شده است که باعث می شود تا یک نور احساس ، هوای مطبوع را تحریک کند. عناصر شیشه به شکلی کم نور می شوند که هیچ یک از آنها یکسان نیستند. یک لامپ کم نور از طریق این عناصر شیشه ای درخشان می درخشد تا یک صفحه نمایش مرکزی خیره کننده را در هر مکان زندگی ایجاد کند.

 

Leucos Lighting توسط Eugenio Pamio در Scorze ، ایتالیا در سال 1962 تأسیس شد. Leucos به دلیل ترکیب کاملی هنری خود که از تکنیک های شیشه ای جهان قدیمی برخوردار است با مهندسی مدرن روبرو می شود ، که باعث شده آنها به یک رهبر مشهور در طراحی های مدرن روشنایی شیشه تبدیل شود. با تمرکز هنری و فلسفه قوی بر ارزشمندی طراحی ، پیشنهادهای Leucos همچنان با تأکید بر همکاری با طراحان برجسته بین المللی همچنان پخته می شوند.

2 ) لوستر مدرن دوم

لوستر Sinclair توسط Arteriors یک قطعه روشنایی داخلی است که به طرز محسوسی مدرنی وجود دارد که هنوز نکات جزئی از الهام بخش روستایی را نشان نمی دهد. کانون کانونی این نمایه در مشخصات اصلی آن قرار دارد ، جایی که بیست تابلو شیشه های بذر ارگانیک توسط یک باند فلزی از چوب آجری که در یک برنج عتیقه تزئین شده است ، در کنار هم قرار گرفته اند. فیکسچر با استفاده از چهار لامپ رشته ای (شامل نمی شود) برای تابش کیفیت روشنایی خاص آن است. این قطعه برای استفاده در مناطقی مانند ناهار خوری ، ورودی و ورودی های آشپزخانه مناسب است.

 

Arteriors Lighting در سال 1987 توسط نیروی خلاق مارک موسس تأسیس شد و طی 30 سال گذشته به یک شرکت طراحی برنده جایزه تبدیل شده است. از قطعه های بیانیه گرفته تا جسورانه و التقاطی ، Arteriors توسط یک سبک امضا با الهام از زیبایی شناسی طراحی مدرن و مدرن هدایت می شود. مطمئناً از طریق مجموعه متنوع و مجموعه متنوعی از نورپردازی های لوکس ، تزیینات و تزیینات مبلمان و وسایل مبلمان ، علاوه بر ایده آل برای هر فضای زندگی می توانید پیدا کنید.

3 ) لوستر مدرن نوع سوم :

لوستر زیگموند توسط Arteriors شبح استاندارد لوستر معمولی را می گیرد و با حداقل تغییرات و تکنیک های روشنایی ظریف ، آن را به استانداردهای معاصر ارتقا می بخشد. چارچوب فیکسچر از فولاد ساخته شده است تا از دوام و پایداری برخوردار باشد ، در حالی که در مجموع 9 لامپ رشته ای به تأمین گرما و گرمای محیط تجربه نورپردازی کمک می کند. لامپ ها با استفاده از دو لایه در یک قطعه جمع و جور قرار می گیرند ، که 6 عدد در لایه پایین و 3 در بالای آن قرار دارد. لامپ ها به سایه های شیشه عقیق کمک می کنند.

 

Arteriors Lighting در سال 1987 توسط نیروی خلاق مارک موسس تأسیس شد و طی 30 سال گذشته به یک شرکت طراحی برنده جایزه تبدیل شده است. از قطعه های بیانیه گرفته تا جسورانه و التقاطی ، Arteriors توسط یک سبک امضا با الهام از زیبایی شناسی طراحی مدرن و مدرن هدایت می شود. مطمئناً از طریق مجموعه متنوع و مجموعه متنوعی از نورپردازی های لوکس ، تزیینات و تزیینات مبلمان و قطعات مبلمان ، علاوه بر ایده آل برای هر فضای زندگی می توانید پیدا کنید

  • ۹۸/۰۹/۲۵
  • الهه میرزایی

لوستر

لوستر مدرن